Mátové mýdlo s eukalyptem ...

... je druhé mýdlo s posledního mýdlaření. Už také zraje v sušárně. Má nádhernou svěží vůni, myslím, že bude příjemné na mytí v horkých dnech. Zjistila jsem, že sprchové gely, kterými jsem se doposud myla, v podstatě nemyjí. Když se umyji klasickým domácím mýdlem, nesvědí mě kůže a je krásně čistá. Je to úplně o něčem jiném. Už u nich zůstanu. Další věc, kterou nemusím kupovat. Takže z domácí produkce jsem samozásobitelkou šťávami, které už jsem tři roky nekoupila a v neposlední řadě i mýdly, které mě naplňují a můžu si každý den vybrat, kterým se umyji a jak budu vonět.
Zkuste to opravdu to stojí za to!!!


Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,
ty zase jsou !
Já se také už delší dobu myji jen tuhými domácími / Z kopečku / mýdly a piji převážně jen čistou vodu.
Ale ty šťávy si v létě také neodpustím, problém je , že je prakticky piji a mýdly se myji sama, rodina zatím odmítá :-o
Blanka M. píše…
Já musím říci, že mýdla já a manžel používáme denně, přijde mi, že když se s nimi člověk umyje je opravdu čistý, když použiji sprchový gel tak si pořád připadám ulepená.
A šťávy u nás frčí ve velkém ty už tři roky nekupuji. Jen takové ty voňavé hodně kytičkové jako levandulovou nebo z růžových lístků kluci nemusí ,jinak ostatní pijí.

Oblíbené příspěvky