Ne každý kus zahrady ...

... je ta takový, že stál za to ho ukazovat. Jeden takový kus byl u rybníčku, kde byl úplně první kompostér z trámů velikosti 2x2 m. Časem kompost krásně uzrál a zjistila jsem, že takto velký mi nevyhovuje a koupily jsme plastový  čtyřkomorový, kde střídám do kterého vkládám, vrstvím tak jak se má správně dělat a také to dělám asi správně, protože žádný kompost na zahradě není cítit. Našli jsme dobré místo, kde nesvítí celý den slunce, a tak dobře pracuje.
Takže kompost jsem z něj vybrala a co teďka? Konstrukce spodní zůstala a tak jsem koupila tvrdá terasová prkna a manžel udělal na konstrukci terasu. Od dvou hodin je zde krásný chládek a je krásný pohled na rybičky, které v rybníce máme.
Prkna jsem natřela a použila židle a stůl, které nám zbyly. Udělala vazbu ze suchých květin, přidala barevné živé v květináčích a kousek kouzelného místa je zase na světě a už se nemusím stydět.  

Skoro původní stav už s položenými natřenými prkny




V roku mám zasazený černý bez a krásně se uchytil a tak doufám, že z něj bude krásný velký keř a budu mít bezu dostatek.

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, a pěkný koutek u rybníčku je na světě :-)

Oblíbené příspěvky