Domácí výroba mýdel ...

... je momentálně velice populární. Abych vyzkoušela všechno také vyrábím domácí mýdla. Jsem úplný začátečník, ale strašně mě to baví. Musím říci, že do podoby mýdel, která jsem Vám zde vložila na ukázku mám ještě hodně daleko, ale vše je o zkoušení a opakování stále dokola.

(všechny obrázky zdroj Pinterest) 
Aby Vaše mýdla získaly tuto podobu, potřebujete se alespoň trošku vybavit. Kromě ingrediencí, které nabízí již spousta internetových obchodů je potřeba nějaká krabička, do které mýdlo nalijete a také potom nařežete, což je mimo jiné tak nejhezčí část výroby mýdla. 
Pro správný výpočet potřebných ingrediencí vám pomůže tento kalkulátor, kde si recepturu můžete vytisknout. Je to program SoapCalc.
Najdete ZDE
V neposlední řadě mýdlo dělá i razítko, kterým doděláte mýdlu punc.

A teď už jen experimentovat s barvami, vůněmi a desény. Teď už nebudu povídat a nechám vás pokochat tou krásou...










Dají se kombinovat i čiré glycerinové mýdlo a mléčné mýdlo.

♥♥♥ Mám se teda kam posouvat, je to krása ♥♥♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky