Scandi styl z bazaru ...

... také rády nakupujete v bazaru? Já ano, mám ráda tu atmosféru a nikdy nevím, jaký poklad tam najdu a tentokrát tam na mě čekal obrovský poklad. 
Tento krásný stůl na kolečkách. Hned jsem se do něj zamilovala a musela ho mít. Tak jsem si ho zarezervovala a dojeli jsme pro něj druhý den. Místo našel u mě v dílničce, ve které ráda piji čaj s kamarádkami a teď jej budeme moci pít u tohoto krásného stolečku.
Miluji přírodní materiály a tzv. scandi styl a tento splňuje oboje.









Komentáře

Tynka_125 píše…
Taky máme doma pár věcí z bazaru , které jsme s přítelem zrestaurovali a teď vypadají jako nové. Hrozně mě to bavilo. Škoda, že už máme bydlení zařízené a nemáme tak co kupovat a restaurovat :-D . I když do pergoly by se nám nějaká lavice ještě vešla :-D .

Oblíbené příspěvky