Koupelová sůl ...

... tak jsem si udělala koupelovou sůl do vany a nebo jen tak na nožky do škopíčku. Základem je koupelová sůl, prodávají ji na e-shopech se surovinami na výrobu mýdel, pracích prášků a tak. Buď je čistá nebo už parfémovaná. Já si vybrala citronovou. A do ní jsem přidala čerstvý rozmarýn. Dala jsem společně do malého mixéru a lehce promixovala, abych  ze soli neudělala práše, ale zůstaly větší krystaly.

Nádherně se sůl rozvoněla. Přendala jsem do uzavíratelné sklenice a je připravená k používání.









Komentáře

Kristýna píše…
Mám tyhle věci udělané doma nejraději <3 :)
Anonymní píše…
Zdravím, super inspirace na dárek. Já to dělám chytře - nejdřív zkouším - teď mám vybránu tuhle sadu: https://www.kneipp.com/cz_cs/produkty/darkova-sada-ctyr-soli-do-koupele a až vyzkouším, tak vyrobím podle toho, která mi bude vyhovovat :).

Oblíbené příspěvky