BIO prášek na praní bílého prádla ...

...abych vyhověla všem svým potřebám, tak jsem si namíchala i Prací prášek BIO na bílé prádlo. Receptura je stejná jako na barvené prádlo jen jsem ještě přidala 200g YELLOW BLUE PUER - bělící prášek odstraňovač skvrn.

Budete potřebovat:
2 kg prací sody
200 g nastrouhaného pracího mýdla, já použila JELENA (mě moc příjemně voní)
200g YELLOW BLUE PUER - bělící prášek odstraňovač skvrn.
Všechny ingredience jsem promíchala v míse. Pokud by jste chtěli voňavější, tak stačí nakapat esenciální olej. Já ho nedávala, prášek voní jako "usušené prádlo v jarním větru", asi tak bych tu nádhernou vůni popsala. 

A jak jinak, abych byla ZERO WASTE, tak jsem zrecyklovala další tubusy od Mixitu a dala jim nový přírodní kabátek a prášek dostal svoji košilku, jak jinak než s mojí tradiční cedulkou.



Komentáře

Oblíbené příspěvky