Trochu z jiného soudku ...


... aby to nevypadalo, že jsem se pustila jen do háčkování a pletení, tak vám chci ukázat i něco z mojí šité tvorby. Už dlouho jsem chtěla zkusit ušít něco z plsti. Je to pevný přírodní materiál a musím říct, že mě oslovil. Sice není moc na šití na moderních strojích z plastu, kde opravdu stroj dostává zabrat. Tak přišel na řadu i můj starý šicí stroj celokovový babičkovský, který s šitím neměl sebemenší problém. Určitě vám ho v nějakém příštím článku představím.
Tašku jsem ušila z béžové plsti a nedám na ni dopustit.
Je krásně lehká, ne jako kožené nebo koženkové kabelky. Ušila jsem si vnitřní kapsičku na zip na doklady a přidělala i karabinku na pověšení klíčů, abych je stále v tašce nehledala. Plstěné ucho přes rameno je měkké a neřeže do ramene. Budu dělat zátěžové zkoušky a napíši vám jaké mám s taškou zkušenosti.








Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,co mi to děláš! Vyrábíš jednu hezčí věc než druhou😊 Já osobně,bych u tebe nechala hned výplatu😉 Taška z plsti je prudce elegantní! Já sama mám zatím jen zkušenost s riflovinou a tvídem na kabelkách.
Blanka M. píše…
Už ji nosím je suprová, lehoučká, mám z ní radost. Mám ještě šedou plst prubnu další.

Oblíbené příspěvky