ŠŇŮRY, ŠŇŮRY A ZASE ŠŇŮRY ...

... prostě jsem jim propadla. Zkouším z nich vyrábět různé bytové doplňky a při práci mě napadají další věci, co by se z nich dalo dělat. Vyzkoušela jsem už všechny druhy šňůr a musím říci, že nejlépe se mi pracuje s těmito od firmy MILA.
Stále se mě ptáte z jakého materiálu háčkuji a tak bych vám chtěla představit příze této firmy.
Dělají šňůry v obrovské škále barev a to jak jednobarevných tak mi melírovaných. Dále mají různé tloušťky příze a to 3mm, 5mm, 7mm a 9 mm. Další příze jsou na macramé ve třech typech.

Výhradním dovozcem pro Českou republiku je neskutečně příjemná a milá paní, která Vám ráda pomůže a poradí s výběrem, takže už stačí jen navštívit její web a vybrat si materiál pro vaše tvoření.

Šňůry a další příze, třeba i na macramé nakoupíte zde na:









 (obrázek zdroj Kreatinka)

 (obrázek zdroj Kreatinka)


Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani
to jsou tak kouzelné barvičky :-)
A pod tvýma rukama z nich tvoříš další krásné věci !
Blanka M. píše…
Už mám v hlavě další nápady co z nich.
Příze píše…
Krásné příze :) zrovna se po nějakých ohlížím a tyhle vypadají krásně. Nemůzu se dočkat až budu zase tvořit :)

Oblíbené příspěvky