Barva roku pro rok 2019

... je korálová. Musím říci, že je opravdu krásná, nějak jsem jí dříve neregistrovala, ale teď se mi začíná líbit čím dál tím víc.
Pustila jsem se do kombinace látka, příze a připravuji kolekci bytových doplňků v této barvě pro koupelnu, kuchyň a obývací pokoj. Takže postupně jak bud jednotlivá kolekce hotová, hnedka vložím a najdete ji k prodeji u mě na obchodhu na facebooku na 


Kolekce pro koupelnu bude:
koupelnový kulatý kobereček, ručníky s aplikací z látky, 3 ks žíněk z žinylky, 6 ks odličovacích tampónů. Pokud by jste chtěly i cokoliv jiného z kombinace stačí napsat, určitě se domluvíme.

Kolekce pro kuchyň bude:
3 ks froté utěrek s aplikací látky, 2x kuchyňská žínka, sada 7 ks hadříků na nádobí v kombinaci s touto látkou, běhoun na stůl v různém rozměru dle přání zákazníka, látkový sáček na pečivo

Kolekce pro obývací pokoj bude:

2x povlak s lemem na výplň 40x40 cm, 2x háčkovaný povlak na polštář z jedné strany a z druhé látka a ještě uvidím co mne napadne.

 obrázek zdroj Pinterest
 obrázek zdroj Pinterest












Komentáře

Oblíbené příspěvky