Milé září ...

Krásný podzimní večer! Miluji toto nádherné roční období plné barev, světýlek a možného lenošení se spoustou času na čtení, tvoření, sledování krásných filmů nebo jen lenošení.
Jak jsem se naladila na oblíbených stránkách, lákalo mě vyzkoušet si výrobu vlastního domácího mýdla. Pracovat s louhem jsem se zatím neodvážila a tak jsem jen roztavila mýdlovou hmotu, přidala vonné oleje, celé kousky mýdlové hmoty a měsíček zahradní a vzniklo moje první mýdlo s měsíčkem. Voní jako čerstvě umyté miminko a ruce mám jemné jako když jsem byla malá.
Zabalila jsem do celofánu a mám malé dárečky pro kamarádky. Mám ráda, když můžu dát vlastní výrobek někomu blízkému.


A aby nebyla spižírna prázdná pustila jsem se ještě do mátové šťávy. Doma ji máme všichni rádi a musím říci, jak si člověk zvykne na domácí šťávy, tak už kupované mi nechutnají, cítím stále umělé látky.

 DOBROU CHUŤ !!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky