Cvičím jógu ...

... jak jsem slíbila, píši první zkušenosti z jógou. Na youtubu jsem si našla pěkná videa podle kterých cvičím. Videa jsou cca 30-45 minut i s výkladem jak být správně v té které pozici a na co si dát pozor, je to jako kdybych chodila někam na cvičení, ale musím říci, že doma mi to zatím vyhovuje.

Zkušenosti jsou zatím takové, že moje tělo a hlavně jeho svaly a šlachy pěkně zkrácené. Takže se snažím cvičit každý den, abych se dostala trochu do formy a všechno mě tak netáhlo. Cvičím již třetí den a musím říct, že je to znát a některá propnutí již tak netáhnou. Určitě mi ale nefungují lopatky ty jsou pěkně ztuhlé a ruce, ty mě opravdu bolí, ale pokračuji dále.

Už jenom ta příjemná hudba, kterou je podbarvené každé video je moc příjemná a uklidňující. Vřele doporučuji. Určitě se zavřete v nějaké místnosti sami bez diváků ať si cvičení užijete a v klidu můžete relaxovat, což je moc důležité a u každého cvičení. Učím se i dýchat pravidelně, což jsem zjistila, že také neumím.

Našla jsem si toto krásné cvičení, které mi naprosto vyhovuje.


Tak přeji krásné cvičení a hurá do toho.

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Jóga,je super! Také jí doma cvičím,tedy když se mi zrovna nebloknou záda:-0Ať je ti s jógou, lépe a lépe!

Oblíbené příspěvky