Okrasná část zahrady ...

... po vydatných deštích se zazelenala, jak už dlouho ne. Mám z ní neskutečně velkou radost. Jak málo stačí, aby člověk byl šťastný. Kochám se krásou a nemůžu se vynadívat, nač lítat po světě, když tohle ke spokojenosti stačí. Miluji naši zahradu a o to více se pyšná, že vše co na ní je jsem zasadila vlastníma rukama. Neměli jsme žádného zahradníka, žádný návrh sterilní zahrady, dělám ji podle svého jak to cítím a jak si myslím, že by měla fungovat.

A prosím zvu vás na prohlídku:



































a jedna pilná včelička





a ještě malý pohled přes plot na pole.




Nádherná modrá chrpa, nebyly by louky hezčí s kytičkami jako byly dříve?

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,
nádherně se Ti vše zelená a kvete :-)
Ano více květnatých luk !
Mě už také začíná kvést moje mini políčko chrp a jsem nadšená :-)
Měj krásný víkend!

Oblíbené příspěvky