a tentokrát zeleninová část zahrady ....

... abychom ji měly komplet. Bez té zeleninové v kombinaci s bylinkami už si svůj život ani neumím představit. Jsem šťastná, že bydlíme v domečku a ne v bytě, tam bych asi uschla. Na svoje tvoření a práci potřebuji prostor a hlavně tu zahradu. Přes léto jsme v podstatě stále na zahradě. Doufám, že letos nebudou taková vedra. A i tak se na ně připravuji, aby zahrada nebyla vypálená. Postupně ustupuje trávník dalším záhonů, ve kterých dostávají své místo kytička a bylinky našich babiček ve smíšené výsadbě na husto, aby si drželi vodu a potom mezi nimi nerostli plevel. Kytičky vybírám pro plné slunce a malou náročností na závlahu.

A tak jsem uzpůsobila i zeleninovou zahradu. Už mám hotové zastínění, aby zelenina měla šanci přestát i velká vedra. Zastíněný je i skleník a zaplať Bůh, když jsem zahradu zakládala zasadila jsem do ní i ovocné stromy, které už začínají dělat krásný přirozený stín. Tak fajn zahrádko a těším se na výsledky své práce.



















Komentáře

Oblíbené příspěvky