Smíšené záhony ...

... jsem si letos vysnila. Objednala jsem si spousty knížek a načetla k tomu informace. Smíšené záhony fungují, tak, že se rostliny podporují v růstu nebo chrání proti škůdcům a nemusí se používat jiné ochranné prostředky. Ještě se dají případně používat výluhy z rostlin, které pro druhé fungují jako hnojivo, nebo ochrana před plísněmi a tak podobně.

Připravila jsem tabulku vhodných a nevhodných kombinací zeleniny. 

Tady je:
Zeleninovou zahradu zvětšuji, aby se mi tam vše, co chci pěstovat vešlo. Jak budu pokračovat na nové zahradě zase nafotím a postupně vložím.











Ať je vaše zahrádka takhle krásná!!!

(Obrázky zdroj Pinterest)

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,
ty jsi nadšenec !
Já jsme spíše přes to pěstování květin,než zeleniny, ale to víš , že bylinky a rajčátka nesmí chybět !
Zkouším, zkouším, co se u nás v jílu a kamení uchytí ;-)
Chci se zeptat, odkud máš ty svoje dřevěné bedýnky ?
Tak ať se Ti zahrada na jaře krásně zazelená !
michal píše…
No jako máte to samozřejmě moc pěkné. My se teď snažíme o něco podobného u nás na zahradě. Jen teda máme problém se škůdci, ale to je hlavně tím, že nám tam chodí psi od sousedů. Nemáme to plně zavřené, ale už to řešíme a vybíráme branky jednokřídlé. Ta stará, co tam zbyla po původních majitelích, tak ta je bohužel bez pletiva. :(

Oblíbené příspěvky