Dřevěné bedničky ...

... miluji v jakémkoliv provedení. Nějaké mám doma nakoupené, hlavně ty větší, krásně se s nimi fotí výrobky a dělají mi radost. Práce se dřevem mě ale strašně baví a jak jinak neodolala jsem a chtěla jsem nějaké vyzkoušet si vyrobit. Takové malé, co potřebuji právě na svoje výrobky, které si udělám přímo na míru!
Musím říci, že mě to opravdu chytlo. Manžel mi k tomu upravil dílničku, namontoval pilku včetně odsávání pilin, zprovoznila jsem nastřelovačku hřebíků (to byl trochu oříšek, ale už jsme se skamarádily) a hurá, pustila se do výroby. A aby bedničky nebyly jen v přírodní barvě, které jsou samozřejmě krásné, tak mě ještě naučil s opalovačkou a můžu dělat i patinované. No myslím, že další výrobky do mého sortimentu jsou na světě a půjdou do obchůdku.

 















Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, je něco co Tě vyloženě nebaví a nejde ? ;-)
Blanka M. píše…
Nebaví mě žehlení a nejde mi spousty věcí Ilonko.
Ilona Ř. píše…
Blani, já žehlení můžu, ale ne v těchto vedrech :-o
Kdy dáme to kafe, abys mi o tom popovídala ? ;-)

Oblíbené příspěvky