Nákupy s citem k přírodě ...

... již nejsou žádnou novinkou a jsem ráda, že už čím dál více lidí začíná chápat problém plastů. Je přímo děsné kolik plastových sáčků s jedním nákupem přineseme domů a v podstatě je okamžitě vyhodíme. Takže jsem i já udělala kolekci nákupních sáčků pro ovoce, zeleninu, pečivo a další věci, které su můžete vzít s sebou na nákup a igelitové sáčky již nepotřebovat. Ušité jsou z tylu, jsou průhledné a lehké, aby se při vážení zboří v podstatě neprojevily a paní pokladní viděla co v sáčku máte.  

Udělala jsem sadu 10 ks v kombinaci tyl a bavlněná látka a k tomu i taštičku, aby jste měly vše po ruce a uklizené. 
Sada obsahuje 4 ks velkých a 6 ks malých sáčků o rozměrech cca 20x30 cm a 30x40 cm.
Sadu si můžete objednat zase u mě na:










Komentáře

Oblíbené příspěvky