Kávovo-skořicový peeling na celulitidu ...

... jak jsem vám slíbila na facebooku, tak činím. Slíbila jsem vám recept na peeling proti celulitidě. Hledala jsem na internetu co by na celulitidu pomohlo, ať chceme nebo ne týká se nás všech hubených i silnějších, mladých i starších. Jen chlapi ji nemají a víte proč? Protože je hnusná! Jak říká jeden z vtipů o celulitidě. A teď už vážně.

Celulitidě se nelíbí kávová sedlina i skořice. Jsou základem většiny přípravků proti celulitidě. Bohužel rovna nevycházejí moc lacino. Tak jsem vyzkoušela tento recept, včera jsem ho zkusila při sprchování a musím říci, že kůže byla jiná. Jak jsem četla je to boj na dlouho trať, takže je potřeba opakovat alespoň 3x v týdnu a pít dost vody, nastartuje prý lymfatický systém, který právě odvádí škodliviny z těla ven včetně rozpouštění tukových polštářků.

Tak hurá na to:

Potřebujeme:
3 vrchovaté polévkové lžíce mleté kávy
3 lžíce polévkové třtinového cukru
1 vrchovatá polévková lžíce mleté skořice
1 polévková lžíce olivového oleje

Postup:

Nejprve jsem uvařila kávu, že jsem dala 3 lžíce do hrnku 300ml a zalila horkou vodou, Nechala vychladnout a zcedila a nechala sedlinu proschnout, aby byla jen trochu vlhká ne úplně suchá. Do ní jsem zamíchala skořici, třtinový cukr a nakonec olivový olej a vznikla z toho taková mazlavá kašička. Tu jsem dala do zavařovací sklenice a uchovávám v lednici. Když se jdu sprchovat, vezmu si ji s sebou. Nejprve se umyji a pak vypnu vodu. Sednu si na vanu naberu mezi palec, ukazováček a prostředníček trochu peelingu a nanesu na problematická místa, Pak prsty a dlaní rozmazávám a větším tlakem masíruji problematická místa, zároveň s tím odstraňujeme odumřelou kůži. Nakonec jen osprchujete.
Olej zajistí i hydrataci pokožky. Měla jsem moc příjemný pocit a ráno se mi zdálo, že je to o kus lepší, ale dál budu pokračovat v podstatě obden a uvidíme jak boj skončí. 

Takže držím palce a hurá do toho ať s ní zatočíme!!!









 




Komentáře

Oblíbené příspěvky