Jóga a její taje ...

... rozhodla jsem se, že také již zabrousím do jejich tajů. Zjistila jsem, že cvičení formou poskakování a dřiny v posilovně již není pro mě. Jednou jsem lekci jógy zkusila a zjistila jsem, že i když cviky vypadají jednoduše a přijde vám, že v podstatě necvičíte a nemůžete tedy nic posilovat není to pravda. Ještě tři dny po cvičení jsem cítila svaly, o kterých ani nevím, že je mám.
Takže asi jenom tak pro nic za nic to cvičení nebude.

Tak jsem začala shánět co k tomu bude potřeba protože karimatka se neosvědčila, klouže a to je pak spíše o úraz a tak jsem bloumala po internetu a sehnala si krásnou podložku tloušťky 3,5 mm.

A jak jinak, musela jsem si hnedka na ní udělat obal, který, jak jinak zařazuji také do mého sortimentu k prodeji.





Samozřejmě jsou ke cvičení i další doplňky, ale ty teďka neřeším, to bude až další krok až se do cvičení trochu dostanu. Objednala jsem si pár časopisů a DVD a teďka už jen cvičit a pilovat. O svých zkušenostech určitě tady napíši nebojte.


(obrázky zdroj internet)










Komentáře

Dagmar G. píše…
Co to zase bude nového. Imitace dřeva a co pak dál. Jinak zahrada je jako z pohádky. Až se to rozroste - nádhera.

Oblíbené příspěvky