Kouzelná neděle...

... na kterou už jsem čekala jako na elixír přišla. Den byl jak vyšitý a tak jsem se hnedka ráno vydala na úklid terasy, abychom v hezkých dnech mohli být venku. Zametla, vytřela skříňky, přestavěla zase sestavu, prostě udělala jsem změny, protože změny mám ráda. Ještě jsem nepřinesla polstry, ty ještě nechávat venku nechci na ty budeme muset ještě chvíli počkat.
Den byl jak vymalovaný a tak jsem ještě stříhala uschlé větvičky, u rašících kytiček jsem otrhala loňské odumřelé listy, aby nové rostlinky měly dostatek sluníčka a skákaly mi před očima.
Pak jsem ještě uvařila venku polévku a se zeleninou a nudličkami a nemohly chybět ani zelené bylinky. Našla jsem novou pažitku a čerstvě narašenou petrželku a hnedka dostala polévka čerstvou jarní huť-

Takže hurá krásné dny pojďte k nám ať můžeme čerpat energii ze slunečních paprsků!!!














Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,
i u nás jsem podobně řádila v neděli odpoledne na zahradě :-)
Bylo kouzelně !
Dokonce i na francouzská okna došlo, aby byly vidět věnečky ;-)
Více takových dní !
Blanka M. píše…
Taky mi tam kouká, po zimě jsem mohla vytáhnout rolety a objevily se v plné kráse. Také jsem ráda, když je hezky a můžu vyrazit ven, po zimě mi to už chybělo.

Oblíbené příspěvky