Zpátky k přírodě ...

... je tématem dnešních dnů. Příroda pláče a měly bychom se každý nad sebou zamyslet, zda nekupujeme zbytečné věci, zda nemůžeme vyřadit plastové kelímky a tácky potažmo igelitové tašky a nahradit je skleněnými hrnečky a taška ušitá s krásné látky přece je krásným designovým kouskem, můžeme ji vyprat a tudíž nebude obtěžovat někde v lese nebo na ulici.
a tak jsem si tu hrála s razítky a textilními barvami a trochu přírody jsem přenesla i na bavlněnou látku. Povlak na polštář už je hotový a na látce mám natiskané motivy pro prostírání pod hrnečky nebo možná na ekologické houbičky na nádobí, protože už mám všechny vyprodané. Ještě uvidím.
Povlaky na polštářky s motivem kapradí mám dva kusy velikost 50x60 cm (IKEA). Pokud budete mít zakoupit je můžete tady u mě na:









Komentáře

Oblíbené příspěvky