Dýňová marmeláda ...

... dýně jsou prostě hit. Už na zahradě pěstuji nejznámější hokaido, máslovou, modrou dýni a už jsem si sehnala i muškátovou dýni a pro příští sezónu jsem si nasušila semínka. Jak jsem se dočetla tak tato dýně se používá hlavně na sladká jídla a tak jsem vyzkoušela marmeládu.



Potřebujete:
1 ks muškátové dýně cca 15 cm v průměru, 1 litr vody, l kg cukru, lžička mleté skořice, půl lžičky mleté vanilky, 1 dcl citronové šťávy, 1 lžička kyseliny citronové

Postup:
Do hrnce jsem nakrájela oloupanou dýni na kostičky a dala vařit s vodou, cukrem, skořicí, vanilkou a citronovou šťávou. Když je měkká tak vezměte tyčový mixér a vše důkladně rozmixujte. Nakonec jsem vmíchala i lžičku kyseliny citronové a naplnila do čistě vymytých a vypařených skleniček. Má výtečnou chuť vřele doporučuji vyzkoušet.





Komentáře

Oblíbené příspěvky