Povlečení s designovou látkou ...

Chtěla jsem si vyzkoušet zase něco nového. Zkombinovala jsem různé techniky. Nejdříve jsem si naválečkovala designovou béžovou látku, pak jsem vybrala látky, ze kterých bude povlečení, aby k sobě pěkně ladily. Do deky jsem vložila potištěný štítek  a povlečení bylo hotové. Mám z něj obrovskou radost. 
Velikost povlečení 140x200 a 90x70 cm. Samozřejmě je k prodeji jako sada na dvě postele. Šito z české bavlněné metráže, vč. ručně válečkované designové látky. Zapínání na vázanky. 
Praní na 40 stupňů, žehlení 3.
















Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,
povlečení je nádherné !
Úžasně jsi zkombinovala barvy a tisk !
Hned bych si ho koupila, jen jsem se teď vydala po dovolené z financí :-o
A také používáme jen jednu velikou peřinu ;-)
Blanka M. píše…
Ilonko děkuji za velkou pochvalu. Klobouk dolů za jednu peřinu. Musím říci, že o chlapa, pračku a peřinu se zásadně nedělím. Ty musím mít jen sama pro sebe. Chichichi

Oblíbené příspěvky