Oblékám mýdla ...

 ... do obalu. Přemýšlela jsem , jak si pohrát s mýdly, aby vypadaly ještě o trošku líp. Voní nádherně a tak jsem chtěla jejich vůni zachovat co možná nejdéle a tak jsem je zabalila do celofánu. Pak jsem koukala na internet, jak s mýdly pracují odborníci. Inspirace jsem našla spousty a tak jsem se pustila do hry s fonty a na svět přišla tato páska, kterou jsem mýdla obalila a přelepila svojí samolepkou, které jsem si nechala udělat pro svoje HOMEMADE výrobky, aby i dárečky, které dávám vypadaly profesionálně.
Takže takto to dopadlo. Určitě to stojí za to, každý výrobek by měl být dotažený až do konce.


















Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,ty jsi prostě neskutečně šikovná mydlařka!Úplně mě lákáš,abych to také zkusila, ale potřebovala bych ještě pár dní víkendu navic;-)Já se teď nejvíc motám v kuchyni:-0Ja používám mýdla od Moniky z kopečku. Je možné si objednat i od tebe?Krásné letní dny!Ilona
Blanka M. píše…
Ilonko moc dekuji. Objednat? Určitě ne ráda ti je pošlu. Prosim pošli mi ns meil adresu všechny jsem vymazala kvuli GDPR. Pa
Anonymní píše…
Dobrý deň. Prácu máte naozaj krásnu a určite sú Vaše mydielka robené z čistej lásky a s radosťou. Ak mám byť však úprimná, to slovo "natural" a celofánový obal mi vôbec nejde do kopy. Čo takto skúsoť tenký papier? Myslím, že by to spravilo oveľa väčší dojem. Skúsme byť všetci o trošku viac šetrnejší k nášmu životnému prostrediu 🙂❤️
Blanka M. píše…
Děkuji ta krásná slova. Používám ekologický celofán z důvodu, že jsou mýdla uvnitř vidět a tím vynikne jejich krása, co by přes tenký papír vidět nebyla. Papír využívám určitě na jiné výrobky, ale děkuji za zamyšlení se nad výrobkem. Samozřejmě se snažím, aby i baleni byla ekologická a chránila naši přírodu. Děkuji za myšlenku.

Oblíbené příspěvky