Nordic style ...



... jak jsem slíbila tak vkládám fotky změny obývacího pokoje. Stále jsem toužila po konzolovém stolku, který bych mohla postavit před velká okna, kde není žádný parapet, který tak potřebuji. Líbí se mi nadekorovaná okna, která jsou krásně vidět i zvenku. Při posledním shlédnutí stránek Ikea mě oslovil tento kovový stolek se sklem, který vůbec není masivní, takže nezastíní okno a v zimě nebude bránit proudění tepla. A je za krásnou cenu a tak jsem vzala dva a dneska jsem je smontovala a už mají své místo i s dekoracemi, které se dají v průběhu roku měnit podle nálady.
A takto změna dopadla.






















Komentáře

Anonymní píše…
Dobrý den,
dneska jsem objevila Vaše stránky a jsou nádherné.Zatím mám tedy projetou jenom sekci bydlení a je to krása. Také ráda měním byt dle ročního období, dle barev a Vaše fotky a nápady budou pro mě inspirací. Chci se zeptat jestli byste mi prozradila jak se jmenuje stolek z Ikea? Je to skvělý nápad, tohle mi tam úplně uniklo...
Děkuji moc a přeji krásný předvánoční čas
Zuzana
Blanka M. píše…
Zuzanko to mě moc těší, že se vám stránky líbí. Stolek je tento: https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/80221352/ a byly i za rozumnou cenu, a jsem z nich nadšená. Budu se ráda těšit z vaší přízně tady na blogu. Krásné Vánoce Blanka

Oblíbené příspěvky