Zádveří v novém kabátě ...

... už je. Dodělala jsem ho včera a mám z něj obrovskou radost. Líbí se mi jednoduchý, čistý severský styl a tak jsem se pokusila o něj právě tady. Kombinace šedo-bílé výmalby, vinylových samolepících pásů v imitaci dřeva v bílé barvě a kombinací přírodního dřeva a přírodního materiálu udělalo své.

Na zemi je slinutá dlažba v tmavě modré barvě, studená už od pohledu, tak jsem chtěla do prostoru vnést alespoň náznak dřeva. Původní koberec jsem strhala, dlažbu vydrbala, umyla a vysušila. Protože byl podklad moc studený, tak jsem si na pomoc vzala topidla a podlahu nejdříve pořádně nahřála a pak začala lepit přímo na dlažbu. drží to tak, že nevím, jak to kdy ze země strhnu, ale to teď neřeším. Budu to řešit až ten čas nastane a to myslím, že tak brzy nebude. Místnost, se krásně prosvětlila a zútulnila i když jsem naopak ztmavla stěny do šedé barvy.

A pak už přišlo na řadu jen zařizování. Komody mám doma již 19 let, co se narodil syn, nejdříve byly v pokojíčku. Teď už to kvůli počasí nezvládnu, ale na jaře je hezky obrousím a znovu nalakuji a budou jako nové. Koupila jsem krásné stylové obrázky v dřevěném rámu. Zrcadlo zůstalo původní. Dřevěná lavička také na jaře dostane kabátek s průhledného laku. Šitá andělka z mojí dílny, má zde své místo a každý den nás bude vítat jako první.

Takže nebojte se rekonstrukcí, spousty věcí zvládnete sami a o to větší radost z hotového dílka budete mít.























Komentáře

Bubatko píše…
Krásne si si to tam zladila:-) Ja tiez mam velku radost, ked mozem zo stareho urobit nieco nove a pritom to nevyhodit:-) Ked sa tie komodky natru, bude to dokonale:-) Aj ta andelka je tam krasna!!! Uzivaj :-) Lubica
Myslím, že sa ti to veľmi podarilo ♥ Tiež rada dávam veciam druhú šancu... Alexandra

Oblíbené příspěvky