Svatojánský třezalkový olej ...

... už jsem chtěla dlouho vyzkoušet. O to více, když jsem se dočetla, že pomáhá od bolestí zad, kloubů a svalů. Syn má velké bolesti bederní páteře a tak jsem si řekla, že je vhodná doma jej udělat, aby byl doma vždy po ruce.
Třezalku tečkovanou mám na zahrádce a tak jsem natrhala za slunného dne květy a naložila do oleje. Vyzkoušela jsem mandlovo-jojobový olej ne olivový nebo slunečnicový. Bude zároveň olejíček blahodárně působit na pokožku.

Třezalku zalitou olejem v uzavřené skleničce jsem postavila za okno na slunné místo  a zde ji nechám macerovat cca 5 týdnů. Olejíček by se měl zbarvit dočervena.
Po této době sliji přes plátýnko do tmavé skleničky a uchovám v lednici, jak radí odborníci.
Tak držte palce, ať se mi povede.






Komentáře

Ilona Ř. píše…
Jé Blani,
třezalkový svatojánský olej používám na masáž i já na svá bolavá záda, jen kupovaný.
Třezalku na zahrádce nemám, ale už jsem doma zkoušela dělat oregánový olej.
Tak ať se povede a hlavně pomůže !

Oblíbené příspěvky