Jablečná přesnídávka ...

... aneb návrat do dětských let. Přiznám se, že už jsem jí dlouho nejedla a ani nedělala. je tomu již 19 let, kdy byl syn malý a dělala jsem je pro něj a ještě mnohem více, kdy jsem byla já malá a sama jsem je jedla. Protože jablíčka dozrávají rychle a padají na zem, tak jsem zase posbírala a říkala si, co z jich udělám. Sirup mám, marmeládu mám, kompot mám, co vlastně ještě nemám?

No přeci přesnídávku!

A tak jsem se do ní pustila. Udělala jsem ji z odšťavněných jablíček cca 2 litry a do ní jsem nasypala vanilkový pudink 3 balíčky a cukr dle chuti, záleží jak sladká jsou jablka a trochu kyseliny citronové.
Pak už jen vařila a míchala, než přesnídávka zhoustla a nalila jsem jí do vypařených lahviček a vysterilovala na 80 stupňů na 20 minut v troubě.

A teď už můžeme jen papat. Výborná je do jogurtu nebo smíchaná se smetánkem, nebo jen tak. Je poctivá, bez chemie a vyjde vás mnohem laciněji, než ty kupované.

DOBROU CHUŤ!!!










Komentáře

Oblíbené příspěvky