Nové rostliny ...


zblochan vodní VARIEGATA


ABIQUA DRINKING GOURD


CANADIAN BLUE


SILOAM DOUBLE CLASSIC


APHRODITE


NIGHT EMBERS


KANSAS


SMĚS PRYSKYŘNÍKŮ


PINKY HILL


sadec LITTLE JOE


bowdenii

zlatobýl CITRONELLA


Hlaváč šedavý
Topolovka plnokvětá- Alcea rosea- semena Topolovky- 40 ks

... do zahrady. 
Letos jsem přemýšlela čím oživit moji zahradu. 
Přidala jsem nové druhy zeleniny, které mám na oknech a krásně mi rostou sazeničky. A aby nebylo vše jenom k jídlu, objednala jsem si i nové květiny do zahrady. 
Některé mají využití i jako bylinky, některé jsou "jenom" pro krásu.
Už aby se umoudřilo počasí a mohla jsem vše vysázet ven a chodit se koukat jak vše krásně roste před očima.
Anýz vonný

obrázky: zdroj Pinterest, internet

Komentáře

Anonymní píše…
To bude krásy....dneska to ale opravdu vypadá, že se zima jen tak nevzdá.

Oblíbené příspěvky