Placičky s patizónem a kapustou ....

Krásnou slunečnou neděli v zimním čase přeji. Musím říci, že jsem se na změnu času už těšila, vyhovuje mi nějak víc než letní čas. Ráno jsem upekla zase kváskový chleba a přemýšlela co dneska k obědu. Měla jsem doma patizóny a kapustu a tak jsem se pustila do kouzlení v kuchyni. A ono to vyšlo, oblizovali jsme se až za ušima.



A TADY JE RECEPT:

1 větší patizón, oloupaný a nastrouhaný nahrubo
20 dkg nakrájené kapusty nadrobno
3 vajíčka
polohrubá mouka na zahuštění, aby placky drželi pohromadě
koření na pletá masa
sůl
drcený kmín
1 stroužek nadrceného česneku
1 dcl plnotučného mléka

Vše smícháme v míse na husté těsto, ze kterého tvarujeme na pánvi na rozpáleném oleji placky, které dozlatova upečeme po obou stranách, Jako přílohu jsem udělala vařené brambory s libečkem s trochu ghí na omaštění. 



DOBROU CHUŤ!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky