Velký úklid ...

Krásný den milé blogerky,

 jako asi všechny znáte, za běhu normálních dní uklízím jen tak na oko, víc prostě nestihnu. Ráno do práce, nákup, z práce, udělat večeři, pofackovat zahradu, večer rychle poklidit. Prostě už to bylo znát na celé domácnosti. Tak jsem se pustila do velkého úklidu. Dneska jsem stihla ložnici a koupelnu, zítřek mám rezervovaný na kuchyň s jídelnou, ta dá dost zabrat, chci ji vzít i s vymytím skříňek, a pak už zbývá obývací pokoj s pracovnou. Ten bude taky chuťovka. Nashromáždí se tolik věcí, že musím připravit pytle a půjde to šmahem pryč. 





Komentáře

Valounek píše…
Já teda na oko úklid moc nedělám. Když už tak už. Hodně často při uklízení používám i hygienický gel na ruce, holt zvyk ze zaměstnání – jsem zdravotní sestra, takže občas musím taky vypomoct uklizečkám (zvlášť teď v pandemii) a tak musím sem tam něco uklidit i v práci. ;-)

Oblíbené příspěvky