Jaro cítím ve vzduchu ...

Tak tento víkend byl tvořivý. Jaro cítím ve vzduchu a tak jsem dostala takovou chuť pracovat na zahrádce, že jsem nevydržela a šla. Našla jsem kupu inspirace na netu a pro letošek jsem se rozhodla, že si zeleninu a ovoce vypěstuji sama. Ta koupená nemá žádnou chuť. Tak jsem začala předělávat celou zahrádku. Abych nenechala v létě na zahrádce ruce tak jsem natáhla plachtu na celou plochu, aby zde nerostla tráva, protože se nedala mezi záhonky sekat a vypadá to pak čistěji a udržovaně.



a to jsem ještě bude patřit foliovník. To ale až příští týden. Teď už jsem to nezvládla.




A můj šikovný manžel mi udělal stojan na pěstování jahod, říkám mu "jahodník."



Komentáře

Anonymní píše…
Blani, tak na ten jahodník jsem tedy hodně zvědavá - počkám si na fotku i s úrodou :) Jana J.

Oblíbené příspěvky