Nová kolekce v režné šedo-béžové ...

... na kterou jsem se těšila! Krásnou režnou látku v béžovošedé jsem zkombinovala s šedou z drobnými puntíčky. Dále jsem do kolekce zařadila i háčkované doplňky.


"CHLEBNÍK"
Pytlík na chleba či pečivo jsem ušila z dvojité látky z čisté bavlny a režné. Zavírání jsem udělala na přehyb a dřevěné knoflíky, aby se dovnitř nedostal vzduch a pečivo vydrže dlouho čerstvé. Babičky používaly pouze látky a chleba jim vydržel.
Rozměr chlebníku: 40x30 cm








"KOŠÍK NA PEČIVO"
je háčkovaný z příze 9mm, vypadá jak pletený z proutí. Rozměr košíku je průměr 20 cm, výška 10 cm s koženým uchem .


"PODLOŽKA"
Háčkovaná podložka ze šňůr tl. 5mm s koženou ozdobou. Rozměr: 17x17 cm. 

"PROSTÍRÁNÍ"
Prostírání z příze šňůry 5 mm, sešívané ozdobným cik cak stehem béžovými nitěmi různých odstínů pro efekt přírodního materiálu (jako kulatina). Průměr 32 cm.


"ZÁSTĚRA"
Kuchyňská zástěra na zavazování do pasu s kapsou a ozdobným stehem v béžové barvě. Na vaše pečení a vaření v kuchyni bez nehod.


"HADŘÍKY"
Kuchyňské hadříky šetřící přírodu z přírodních materiálu. Z jedné strany režná látka, z druhé strany froté. Dají se prát a tudíž jsou na opakované použití a hygienické zvláště v době virů. Udělala jsem dva rozměry, jeden na nádobí velikost 14x14 cm a pak na otírání pracovní desky, dvířek, lednice a podobně rozměr 19x17 cm.

"UTĚRKY"
Ty jsem ušila z režné látky z poutkem na zavěšení nebo jen tak pověšení přes dvířka trouby. Velikost jsem zvolila 58x44 cm. V sadě jsou dva kusy.






Kolekce je zvolená v oblíbených přírodních barvách. Pokud by Vás napadlo, že potřebujete i něco dalšího z této kombinace neváhejte mě kontaktovat, ráda vyhovím.


KRÁSNÉ VAŘENÍ
♥ ♥ ♥ 

Komentáře

Oblíbené příspěvky