Antivirové mýdlo ...

... jsem dneska ráno rychle udělala. Desinfekci máme, ale když je voda, raději si umyjeme ruce a abychom zabili viry, tak jsem udělala i mýdlo na ně. Jak jsem se dočetla v chytrých bylinkových knihách, z kterých ráda čerpám, protože mám ráda přírodní prostředky, tak jsem použila do mýdla bobkový list čerstvý a hřebíček. Večer jsem udělala odvar z čerstvého bobkového listu a hřebíčku cca 1 dcl. Byl pěkně silný, přikryla hrneček do rána talířkem. Ráno jsem tento odvar i s kořením rozmixovala a použila do mýdlové směsi z kozím mlékem a marockým jílem. Přidala jsem esenciální oleje hřebíček a litsea cubeba. Protože jsem mdlo potřebovala hned, proto jsem použila mýdlovou hmotu, jinak bychom museli měsíc čekat než dozraje a to v současné "virové situaci" není možné.








Komentáře

Oblíbené příspěvky