Mám ráda světlo svíček ...

... jakož asi všichni. Je uklidňující a navozuje příjemnou atmosféru. A ve spojení s krásnou vůní je o to lepší. Svíčku pokaždé doma nemám a tak jsem si oblíbila vonné vosky. Nedalo mi to a také jsem nějaké vyrobila. Je to jednoduché, důležité je kvalitní zdravotně nezávadný vosk. Já jsem zvolila palmový vosk, je možné třeba i sojový. Do něho se přidají bylinky nebo vonné esence, případně koření nebo jenom jedno z nich a vonný vosk je na světě. Vyzkoušela jsem dva tvary, hranaté a kulaté bloky. 
Jeden blog vložíte do aromalampičky, vložíte čajovou svíčku a necháte volně rozpouštět a vůně se postupně uvolňuje. Vosk jaké nosné medium zůstává, jen časem vyprchají vonné esence. Buď vložíte nový blok nebo stačí dokápnou vaši oblíbenou vůni nebo přidat koření a můžete využívat dále.














Komentáře

Oblíbené příspěvky