Mýdla na Vánoce ...

... z hrůzou jsem zjistila jak čas pokročil a že Vánoce se kvapem blíží. A abych měla dostatek mýdel na Vánoce pro kamarády a známe, tak jsem se po dlouhé době zase pustila do vaření. Tentokrát jsem měla doma dost druhů olejů a másel a tak jsem je pěkně nakombinovala. Takže mýdla jsou s velkým podílem mandlového oleje a bambuckého másla. 
Tentokrát jsem ze základního mýdla udělala tři druhy. A které se dozvíte níže. 

Přírodní mýdlo s růžovými lístky, s vůní růžových květů a rybízu


 Přírodní mýdlo se skořicí a pomerančem barvený přírodními oxidy

Přírodní mýdlo s drceným kokosem a aromaolejem kokos













Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani,
tvá mýdla jsou doslova k nakousnutí!
Blanka M. píše…
Jé děkuji Leonko.
Anonymní píše…
Můžu se zeptat odkud máte ty úžasné formy na mýdla?

Oblíbené příspěvky