Zpracované meruňky ...

... na džem se skořicí. Od hodné paní sousedky jsem dostala košík meruněk, že padají a tak jsem je propasírovala přes šnekový odšťavňovač. Šťáva byla tak hustá, že jsem z jedné části udělala džem a z druhé části, kterou jsem naředila vodou udělala výborný meruňkový sirup s kouzelnou barvou. Prostě jen ovoce, cukr, trochu kyseliny citronové, koření a s láskou udělat. Miluji tuto práci a mám radost, když se poveden, hezky je zabalím do skleniček, označím vymazlenou cedulkou a budou čekat na vhodnou příležitost na obdarování kamarádek.

Proč jsme vlastně přestaly doma zavařovat a raději kupujeme zavařeniny a sirupy plných éček a konzervantů a barviv. Milé dámy, asi bychom se měly nad sebou zamyslet a vrátit se zpátky ke kořenům a zpracovávat ovoce, když už si vybojuje cestu na parném slunci a urodí nám šťavnaté a zdravé plody (tedy pokud keříky a stromy nestříkáte chemií). Já jedu zahradu ekologicky. 
Za cenu cukru a trochu vaší láskyplné práce budete odměněny výbornými dobrotami, které určitě ocení celá vaše rodina.








 

Komentáře

Oblíbené příspěvky