Mýdlaření zase na pořadu dne ...

protože už jsem dlouho neudělala žádné mýdlo, tak se mi zásoby velmi ztenčily. A tak jsem se pustila do výroby. Protože jsem neměla po ruce louh a výběr olejů, tak jsem tentokrát sáhla po mýdlové hmotě , kterou jsem ve voní lázni rozpustila a přidala bylinky a esenciální oleje , jíl, včelí vosk. Tentokrát tyto dvě a to africké mýdlo s marockým jílem a heřmánkovo-měsíčkové mýdlo s včelím voskem a kozím mlékem.
Obě nádherně voní. Nechám pěkně uzrát (uschnout) a už se těším, až je poprvé použiji.
Africké mýdlo zmírňuje akné, kožní vyrážky a obsahuje množství antioxidantů. Heřmánkovo-měsíčkové mýdlo je zklidňující na podrážděnou pokožku a včelí vosk  mu dodává krásnou medovou vůni.
  

















Komentáře

Unknown píše…
Pokud vím, tak mýdlo s medem fakt nevoní po medu, leda byste přidala medovou vůni. Med a cukr tam jedině přidává pěnivost, což se hodí například při větším podlouhování.;-)

Oblíbené příspěvky