Prací prášek BIO ...

... si snadno vyrobíte doma. Přečetla jsem spousty knížek, jak si vyrobit domácí kosmetiku a prací prostředky doma a také spousty užitečných článků na internetu a vyzkoušela jsem tuto verzi. Je na barevné prádlo bez bělících přísad, ale vyzkoušela jsem a je super a krásně voní čistotou a na druhou stranu ještě chrání pračku.

Budete potřebovat:
2 kg prací sody
200 g nastrouhaného pracího mýdla, já použila JELENA (mě moc příjemně voní).
Obě ingredience jsem promíchala v míse. Pokud by jste chtěli voňavější, tak stačí nakapat esenciální olej. Já ho nedávala, prášek voní jako "usušené prádlo v jarním větru", asi tak bych tu nádhernou vůni popsala. A cenově? Prací soda 2 kg vyjde na 80 kč a jádrové mýdlo Jelen 200g na 29,- Kč. Celkem 2,2 kg prášku vyjde na 109,- Kč a to je super ne? 

Samozřejmě abych byla ZERO WASTE, tak jsem zrecyklovala tubusy od Mixitu a dala jim nový přírodní kabátek a prášek dostal svoji košilku, jak jinak než s mojí tradiční cedulkou.















Komentáře

Oblíbené příspěvky