Také milujete wellness...

... jako já? Mám ráda vůně aromatických olejíčků, pohodu a příjemnou hudbu s přírody. Ale co nemám ráda je spousty lidí kdekoliv, kam za wellness vyrazíme. A tak jsme se před dvěma lety rozhodli, že si koupíme domácí infrasaunu a musím říci, že jsme udělali opravdu dobře. 
V zimním období, kdy je brzy tma a vrátím se unavená z práce, totálně vyčerpaná s nervy mna pochodu, je to jediné místo, kde se mi udělá dobře. Saunu jsem ještě doplnila držáčkem na skleněnou mističku, do které dávám vodu s aroma olejíčkem, který se při saunování nádherně rozvoní.
Kdo ještě přemýšlíte, že by jste si ji pořídili neváhejte. Je to skvělá investice a vejde se klidně i do ložnice, nevytváří vlhko, jen příjemné teploučko a zabere velmi málo místo. 
Zapojuje se do klasické zásuvky na 220V.


Já jsem si pořídila tuto sadu aroma olejíčků, takže si můžu vybírat podle nálady.





Komentáře

Oblíbené příspěvky