Znáte chytré květináče?

Já donedávna ještě ne. Narazila jsem na ně náhodou a oslovily mě. Nevím jak vy, ale přes zimu mám problémy s dostatečným přísunem bylinek. Ty co se koupí v supermarketu, během několika dní odejdou a ty co si zasadím ze zahrádky ať už jsou na okně či nikoliv, vytáhnou se a nedělají nic. Prostě nedostatek světla. Musím říci, že tohle je opravdu báječný nápad, který znají Holanďani a proto pěstuji květiny rychleji než kde jinde. Prostě kytičkám svítí a zhasnou a to několikrát za den a tím je zblbnou tak, že začnou růst rychleji.

A tak jsem si jeden květináč do kuchyně objednala a začnu zkoušet, jestli to co je na videu je pravda. Video jsem vám vložila na konec článku, tak si jej můžete prohlédnout.


 

 





Zdroj všech obrázků: atranet.cz


Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, neznám :-o
Vypadá to krásně i dekorativně :-)
Ale přemýšlím ekonomicky, jestli by je nenahradila i obyčejná zářivka ?

Oblíbené příspěvky