Květiny Matuška ...

... které se nachází v Brně jsem navštívila až teď. Chystala jsem se tam velice dlouho, ale vždycky do toho něco přišlo, ale tentokrát se to podařilo a stálo to za to. Tak nádherné prodejní prostory a prostor chodníku před prodejnou mi vyrazila dech. Taková nádhera a cit pro barvy, tvary a design jsem zatím nikde neviděla. Určitě když budete mít cestu do Brna tuto prodejničku navštivte.

Já si přivezla tuto nádheru!!!



Do takové krásné krabice mi vazbu zabalily.


A pan Matuška se pustil i do svého parfému. Dostala jsem vzorečky a voní naprosto úžasně!!!



Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, chápu tvoje nadšení !
Já vždy také jásám, když vidím něco jiného , neokoukaného, sladěného,....a že je takových, třeba květinářství, stále málo !
P. Matušku neznám, ani jeho obchůdek, parfém,...díky za tip.
P.S. Tvůj tác je v denně v provozu :-)
Ještě by se mi hodil v létě na terasu větší ;-)
Blanka M. píše…
Ilonko děkuji, čekám na nové úchytky co jsem objednala, které jsou úžasné. Napiš rozměr udělám. Odkaz na květiny ať se můžeš pokochat:http://www.kvetinymatuska.cz/

Oblíbené příspěvky