Štrykované prostírání ...

... jak se pletení lidově u nás říkalo. Sehnala jsem si krásu v podobě pletacího stroje DOPLETA. A už začala moje láska k této činnosti. Začátky byly krušné, než se trochu rozpohyboval a pochopila jsem taje této činnosti. Teď už jsme spolu naladěni na stejnou notu a je to nádherná činnosti. Zatím jedu jen hladce, ale brzy vyzkouším i nějaké vzorečky těšte se!!!
Moje vymazlená sada prostírání podšitá režnou látkou s mým logem výrobků určených pro zútulnění vaší domácnosti. 

Také vymazlené.

Cena za sadu 4 ks prostírání 600,- Kč bez DPH.


Tady nakoupíte všechny moje výrobky:


















Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, já už fakt nevím, co ti mám psát do komentářů !
Jsi všestranně šikovná, výkonná,... a ještě k tomu děláš věci přesně v mých barvách a mém stylu!
Takže já bych si od tebe hned koupila jak úžasné prostírání,tak povlečení,....
jenže teď mám bohužel STOP stav!
To víš dovolená a začátek školního roku je na peněženku moc :-o
Snad se podaří se sejít i osobně, protože tyhle šikovné ruce chci vidět naživo ;-)
Blanka M. píše…
Ilonko moc děkuji za komplimenty. Jestli chceš můžu povlečení i prostírání dát stranou. Mám v plánu spousty dalších věcí. Zítra uvidíš zase více. Tak napiš a klidně dám stranou jak budeš mít "nastřádáno v kasičce". Vím taky jsem se teďka vydala z peněz, ráda přestavuji a dělala jsem doma nějaké změny a pak šly také do nákupu vln na pletení jak v ruce tak i na stroji. Ráda syslím ať mám co přes zimu dělat.
Ilona Ř. píše…
Blani, další věci ? :-o
Spíš ty vůbec ? ;-)
Já opět jedu v povidlech, protože švestek se letos všem hodně urodilo a dostala jsem už třetí koš !
A co se výrobků týče, šetřit budu do prasátka ;-)
Ale pokud se někomu budou líbit tvoje výrobky, prodej je, ať máš na další syslení ;-)
Já si počkám na další !

Oblíbené příspěvky