Pletací stroj ...

... je důmyslný vynález. Je s ním zábavná práce, ale nejdříve jsme se musely spolu trochu "sladit".
Není to tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Vybrat správnou tloušťku vlny, seřídit všechny kolečka, tak aby vše fungovalo. Asi jak dlouho stál, tak se mu ze začátku moc nechtělo hýbat, ale po vyčištění a svolení správné vlny už to šlo. Teď se učím, zatím plést hladce, ale přijdou na řadu i nějaké vzorečky, i když musím říci, že to jenom "hladce" se mi zatím líbí nejvíce.


A toto byly mé úplně první pokusy.

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, můžeš mi prozradit, co ty vlastně neumíš ? !:-o
Jinak z tebe budu mít brzo depku ;-)

Blanka M. píše…
Jé Ilonko já toho neumím. Stačí když koukám na všechny šikulky na netu a mám depku já, jaká jsem levá. Pletení, háčkování, paličkování a šití alespoň základy do mě vtloukla mamka. To prý musí každá ženská umět. To ostatní jsem chtěla vyzkoušet a bohužel mě baví všechno.

Oblíbené příspěvky