Nový výrobek z kolekce ...

... HOMEMADE living je na světě. Přemýšlela jsem co by se teďka hodilo do domácnosti. Nevím jak to máte vy, ale já miluji s blížícím se podzimem čaje hlavně ty bylinkové nebo z podzimního ovoce a nějakou tu dobrotu k tomu. No a abych nemusela běhat do kuchyně několikrát, bude se hodit tác ze dřeva, lehce povrchově upravený omyvatelným bezbarvým lakem s hygienickým atestem pro styk s pitnou vodou. Takže není žádných obav s ně něj položit ovoce či jinou mňamku.
Snad se Vám bude líbit jako mě. Mám ráda funkční a jednoduché věci.

Můžete si jej objednat zase u mě na:














Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blani, tác je úžasný !
Další výrobek od tebe na který budu šetřit do prasátka ;-)
Blanka M. píše…
Dobře Ilonko. Moc dekuji za pochvalu.
Ilona Ř. píše…
Blani,
pomóc ?!
Včera mi zůstalo ucho od letitého tácu v ruce :-o
Mohu si u tebe tady objednat ten tvůj ?
Facebook nemám, když tak písni přes email nebo přes instagram , díky !

Oblíbené příspěvky