Výlet na Kuks ...

... který jsme dnes absolvovali. Byl krásný den a cesta kouzelným krajem podél Labe. Vzala jsem si na sebe velké břímě. Musím říci, že tak dlouhou cestu jsem na kole nikdy neabsolvovala, takže jsem alespoň vyzkoušela svoje možnosti. Na kole už jsem také dlouho neseděla, ale jak jsem četla, že to je lehká trasa, tak jsem si říkala, že bych ji mohla dát a tak jsme vyrazily. Projeli jsme Předměřice, Smiřice, Josefov, Jaroměř a už hurá zbytek cesty na Kuks. Je trasa sice mírná skoro po rovině, ale když člověk není trénovaný tak dá také zabrat, ale dala jsem to. Na Kuksu jsme si dali výborný oběd a já si konečně prohlédla krásné bylinkové zahrady, které jsem doposud nenavštívila. Byly nádherné, a tak jsem Vám alespoň část té kvetoucí nádhery nafotila. Některé rostliny neznám a tak jsem si vyfotila i názvy a budu je shánět do své bylinkové zahrady.
Takže mám v nohách cca 60 km, bolí mě celý člověk, ale mám nádherný pocit. Udělala jsem radost synovi, se kterým jsme jeli a také sobě, na bylinkové zahrady jsem se moc těšila!!!


BYLINKOVÁ ZAHRADA "KUKS"













































Komentáře

Aleš Otava píše…
Jsme rádi, že se vám u nás na Kuksu líbilo! 🙂

Někdy zase přijeďte 🙂

Aleš z www.pruvodceales.blogspot.cz
Blanka M. píše…
Děkuji také, máte tam krásně upraveno a příjemné prostředí. Děkujeme

Oblíbené příspěvky