Příroda se probouzí ...

... je to každoroční div, které mě vždycky dostane do kolen. Jakmile jen na den vysvitne sluníčko a má trochu sílu, hned všechno raší a objevují se lístečky nebo květy. je to prostě nádhera!!!!
Letos se mi konečně chytla kroucená vrba. Hurá, bude na vazby do vázy.

Rybníček ještě čeká na vyčištění, ale dneska poprvé se mi objevily ryby a rybičky. Jedna pidi zrovna okusuje granulky, které jsem jim tam hodila a jak pěkně baštily, asi mají po té zimě pěkný hlad!


Rebarbora už je také v plné síle. Mám ji tu od loňska a vypadá to, že se jí místo co jsem jí vybrala líbí.

A i loni zasazený křen, vypadá, že je také spokojený a už vesele raší.


I kosák po vyčesání trávy má napilno a láduje se žížalami o sto šest.



A to je moje množárna levandule, které není nikdy dost. Sem vždycky když odstřihnu nějakou větvičku levandule tak zasadím a vypadá to, že se chytli všechny, tak budu moci vzít i do práce.

♥ ♥ ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky