Móda 80. léta ...

... musím říct, že poslední dobou se zamýšlím nad tím, co nosí v dnešní době ženy na sobě. Mě osobně oslovila móda 80. let, kdy žena byla ženou, kdy se nosily kalhotové kostýmy nebo sukně a sako, krásné šaty barveně sladěné. I ty rifle se nosily s halenkami a sáčky. Prostě ženská krásná móda se zvýrazněnými rameny. Dnes se mi móda moc nelíbí, tričko a rifle, připadá mi, že to je jak když zrovna jdu na zahradu nebo na vesnici na nákup, kde jsme chodili klidně i v teplácích. Tak jsem vyhrabala staré Burdy, které mám pečlivě uschované, protože střihy krásně sednou a zkusila jsem zase něco spíchnout na sebe. Vysoký pas už jsem na sobě opravdu dlouho neměla, ale musím říci, že je mnohem pohodlnější, nic se nezarývá do boků a když si sednu nelezou mi záda jako u bokovek. Černý rolák mám, ještě někde najdu vycpávky a hurá jeden model 80. let je na světě.
Pustím se i do dalších, kašlu na to co se nosí. 

Tuhle módu prostě miluju!!!





Komentáře

Ilona Ř. píše…
přesně tak, i já mám ráda, když žena je ženou!
Proto sama hodně nosím šaty :-)
Upřímně málokteré kalhoty mi sedí :-o
Dříve jsem Burdy také kupovala a šila.
Ale přiznám se, že dnes sehnat kvalitní látku a udělat si čas je čím dál těžší!
A tak mě momentálně obléká Lidl a second handy ;-)

Blanka M. píše…
I second hady jsou super maji tam skvele kousky a za par korun. Ne tricko za 1000;- z toho bych radost nemela. Burdy mam schovane vcetne prvnich v rustine a strezim je jako oko v hlave.

Oblíbené příspěvky