Pracovna ...

... v novém kabátě. V týdnu jsem se pustila do úklidu pracovního koutu a jak už u mě bývá zvykem při úklidu jsem zase přestěhovala celou pracovnu. Strašně ráda šoupu s nábytkem a měním dispozici. Je to pak neokoukané a dostanu zase chuť něco tvořit. Máte to tak také? Manžel má ze mě vždycky legraci.

Stěhovala jsem i když jsem byla ještě holka, měla jsem skříňky UNIVERSAL a tak byly lehké a stěhovala jsem každou chvilku a moc mě to bavilo. Asi jsem měla být bytový designér, ale k tomu se také snad někdy dostanu. Absolvovala jsem kurz homestagingu uzavřenou certifikátem. Bylo tom zajímavé, poučné a zábavné. Pomáhá mi to hodně v práci a funguje to.




Po stole s nástavbou už jsem dlouho toužila a tak jsem zkombinovala dva kusy nábytku 
a ejhle mám ho !!!


Komentáře

Oblíbené příspěvky