Keramika ...


 ... připravená na glazování. O víkendu se mi podařilo udělat první výpal na keramice. Bohužel stále se nemůžu časově dostat ke glazování. Je to trochu náročnější nedá se uspěchat a tak to vypadá zase na víkend. Koupila jsem si nový odstín glazury tak už se taky těším jak bude vypadat.
Tak teď už si držím jenom palce ať se mi povede a mám připravené naslibované dárečky, aby putovali tam kam mají.








 Momentální nápad. Při vkládání do pece jsem si ulomila kus pokličky ke konvici, tak jsem víčko začistila, udělala otvor v pokličce a po výpalu zkusila keramickou úchytku. Vypadá to parádně, takže jestli dopadne glazura bude univerzální kousek na světě!!!

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Blanko,
mě se Vaše keramika líbí už jen po vypálení :-)
Jsem také zvědavá na glazování.
Vlaďka píše…
Jsem zvědavá na výsledek po glazování.Určitě to bude nádhera.Vlaďka
zalito betonem píše…
Aaach...
Nebudou kvetinace? Jen s bilou glazurou uvnitr, ale jinak takto pekne surove? Ve tvaru hrnecku.
To by byla krasa, ty bych potrebovala.
Posilam pozdravy, Blani.
Blanka M. píše…
Martinko a myslíte jaky ty hrnečky ode mě nebo ten krajáč. Jen glazura uvnitř zvenku nic?
Něco zvládnem.
Blanka
zalito betonem píše…
Blani,
myslela jsem krajáč a koukám, že už i jako květináč slouží. Nádhera :)

Oblíbené příspěvky