Domácí jogurt ...

... děkuji i za krásné komentáře k tomuto příspěvku, kde jste si psali o recept. Recept je jednoduchý jedná se o živý jogurt z Nového Zélandu, který si doma vyrobíte a nemusítě u toho nic svařovat, hlídat teplotu míchat a tak podobně. Tento druh výroby jogurtu mám za sebou a musím říci, že to byla vždy sázka do loterie zda vyjde či nikoliv. Tento jogurt je zkoro bez práce, je výtečný hustý dá se s ním mi péct. Vyberete si jaký máte rádi a pak už budete postupovat takto. Vše jsem Vám nafotila a popíši.
 Takto vypadá to co všechno potřebujete. Plastový jogurtovač, nádobu na jogurt a suchou jogurtovou směs a vodu.






 POSTUP:
Takže nejdříve napustíte cca do půlky plastové dózy na jogurt vodu o teplotě 15-20 stupňů. Vsypete prášek , uzavřete a hodně protřepete. Tím se nastartují jogurtové bakterie. Otevřete, doplníte případně vodu po rysku na nádobce. Znovu zavřete a protřepete.
 Pak svaříte vodu a nalijete jí do výrobníku jogurtu, ja dávám malinko nad červenou vložku. 
 Poté vložíte nádobu s jogurtovou směsí do výrobníku, zašroubujete a necháte v pokojové teplotě někde na lince pracovat.
 Po cca 8-12 hodinách je jogurt hotový.
Je naprosto výtečný, kupuji si hlavně jogurty řeckého typu třeba s medem nebo kokosem ty jsou výtečné, ale mají i ovocné, prostě si uděláte na který máte chuť.
Nádobka je na výrobu 0,5 litru živého jogurtu.

Já si na domácí jogurty dělám sklenice, které si pak můžu vzít s sebou na svačinu do práce. Vyrobila jsem i samolepky na označení, které můžete koupit zde u mě na SHOPu.




Komentáře

Oblíbené příspěvky